Min tjockis

Satte mig alldeles nyss vid köksbordet (trots att jag fått ett riktigt snyggt skrivbord) med min tjockis, min Anatomi och fysiologi-bok.. Ja, den är verkligen tjock! En bit över 1000 sidor...PÅ ENGELSKA! (och jag är ju engelskaproffs). Det värsta är att det faktiskt är intressant! Men jag känner mig pressad, och då blir det inte lika kul längre..

Som du märker så var det inte ett alltför lyckat drag från min sida eftersom att jag sitter här nu igen. Fasen då..inte bra..Har ju faktiskt tenta om...hmm..inte ens 5 veckor, OMG!!! INTE ENS 5 VECKOR!! Shit, hade inte tänkt så långt..

MEN! För att vara lite positiv.. trots att jag inte läste nåt så öppnade jag ändå boken och tänkte försöka! =D Och det är ju faktiskt tanken som räknas, eller hur!? (yeah right..)

Imorrn är det inte bara tanken som räknas..


Typ såhär ser den ut..fast hon gör nån annan stretch-grej..sittandes. Kanske finns det flera upplagor av 8e upplagan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback