Hjälp mig!

JAG KÄNNER MIG SOM ETT FRÅGETECKEN! Idag efter föreläsningen kände jag mig så otroligt tom. Det är så mycket att lära sig att man varken vet ut eller in. Var börjar man trassla ut nystanet? Hur fasen ska jag hinna till fredag? Det värsta är att det här vi läser nu inte ens känns som att man bör kunna för att bli sjuksköterska!

Jag som tyckte jag hade för mycket på komvux ibland. Pfft! Dessutom är den här tentan bara 3 hp.

Nej, nu har jag fått gnälla av mig lite och släppt lite på ångesten. Nu måste jag rycka upp mig! Ska lägga in lite bilder på fejjan nu och sen sätta mig ner och verkligen ge det en ärlig chans och dela upp allt på 4 dagar som jag har kvar att plugga. Wish me luck!



Kommentarer
Postat av: Jannice

Du är duktig du gumman! Jag hade aldrig orkat men jag vet att du gör! Kämpa på!

PUSS

Postat av: Martin

Lillplutt, du klarar det. Go go go ;D



Pusssss

2008-09-01 @ 19:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback