Grattis!

Idag fyller min faster år och min älskade syster blir tonåring! GRATTIS GRATTIS älskade syster!!! Hon fick en dator (stationär), pengar av familjen.. Av mig fick hon biljetter till High school musical on ice! Det blir nog jättemysigt att få göra nåt tillsammans, bara vi två systrar =) Har ju faktiskt bara 1..bröder har jag ju 4 stycken! Haha;)

Idag träffade jag Martin i några timmar, sen åkte han iväg på träning och jag åkte hem och firade Danni med familjen. Nu ska jag strax iväg och hämta Martin...Vi ska väl kolla på film eller nåt, får se.









Ibland är vi lite lika iaf ;)

Nu är Martin här...vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu har jag utmanat dig =)

Kolla in min blogg och svara ärligt! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback