Första tentan avklarad!

Kom hem för ungefär 30 minuter sen. Började skriva tentan kl.8.15 och var klar innan 10. Vi hade tid till kl.13.15, men jag kan inte tänka mig att nån sitter så länge..

Hur gick det då? Det kände faktiskt jättebra! Blev väldigt förvånad över att det flöt på så enkelt. Många frågor var samma som på de 2 gamla tentorna vi övade på. Visserligen fanns det inget facit till de tentorna, så man vet ju inte om man svarat rätt på de liksom, men om jag kände rätt, så klarar jag mig i alla fall. Så det känns superbra. Tyvärr så kan man ju känna väldigt fel ibland och få totalt motsatt resultat än vad man förväntat sig, haha ;)

Ska släppa allt vad anatomi och fysiologi innebär i helgen och bara njuta av mina vänner, min familj och min pojkvän!
Kommer fram till stockholm kl.17.20 om allt går felfritt, SES DÅ!! =)

Nu ska jag äta lite lunch med mamma och småpluttarna (Albin och Johannes) och sen ska jag packa lite, fixa naglarna och lite annat smått!


2 av 4 älskade småbröder för 2 år sen- En nyfödd Albin och André <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback