Fetingdissare?

Martin är en fetingdissare! Han har dissat mig 4 ggr idag! Checka taskmörtens style..

1. Messade honom på väg hem från skolan idag ungefär kl.12...och visst känner jag honom lite i alla fall, självklart hajade jag att han skulle ligga och sova men antog att han skulle höra av sig efter ett tag..

2. Han hörde inte av sig förrän 17.30! Då hann jag verkligen inte prata och sa att jag skulle ringa upp.."Nej, men jag hinner inte sen, då får vi höras ikväll.."..

3. Han ringde mig för nån timme sen men då hann jag inte svara, så jag ringde upp efter mindre än 1 minut, och då tutade det upptaget såklart..hur länge som helst också! ...

4. Jag ringde honom nyss (han sa ju att vi skulle prata ikväll)..."Hörrö, jag kan inte prata nu, jag sitter och lirar..." (tv-spel)...

Schyrre... ;)

Världens finaste! Du vet att jag älskar dig min fetingdissare!!! <3


Tror jag ska lägga mig nu..känner mig lite småtrött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback