=)

Tjenis penis! =) Har nästan inte pluggat nåt alls idag...bara nån timme effektivt. Hittar på massa annat hela tiden. Dåligt värre...MEN! Jag tog ingen powernap på förmiddagen, haha. Gjorde inget vettigt istället men jag sov inte i alla fall ;)

Trots min dåliga disciplin så är jag på lite bättre humör nu än jag varit tidigare. Jag och Sara förhörde varandra på telefon efter IDOL i typ 40 minuter och det kändes faktiskt som vi kunde det mesta! Det som läraren sa var viktigt i alla fall. Visst, det är jätteycket grejer vi INTE kan, men ändå mycket som vi kan!

Jag är jävligt duktig om jag får godkänt. Har hört att det är jättemånga som kuggar på den här tentan...och med tanke på att jag har pluggat så lite så kanske jag är en av dom.. Nej fan! Nu kommer negativa tankar upp igen..bort med dom! Haha ;)

Nu ska jag äta nånting och plugga lite till, sen är det sängen som gäller. Har tenta imorrn kl.8.15, tänk på mig då!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback