En dag tidigare

Jag är i Stockholm! Egentligen skulle jag åkt nu i eftermiddag (fredag) efter föreläsningen, men när jag kom hem igår efter skolan så kände jag att "äh, vad fan...jag ka lika gärna åka nu".

Sagt och gjort. Ungefär 2 timmar senare satt jag på tåget! (därför jag inte hann blogga igår). När jag kom hem åkte jag till Lollo i några timmar =) Vi är så störda...hahaha..

Nu ska jag äta frukost och sen PLUGGA, ja, jag har faktiskt med mig min tjockis (Anatomi och fysiologi-boken), så jag kan säga att jag blir jäkligt irriterad om jag inte har pluggat nåt efter den här helgen, nu när jag släpat på flera kilon extra!
Runt kl.14 ska jag åka till Martin! =)

Ytterligare lite senare ska jag till Emelie och träffa de andra tjejerna, det blir vin (inte för min del) och spelkväll! =) Mysigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback