Dåligt samvete..

Nu är jag i stockholm, och såklart var jag tvungen att glömma min kamera =(

Imorrn fyller Dainy år och ikväll har allt bara blivigt kaos, usch..det är så jävla jobbigt att försöka göra all familj och alla vänner nöjda med när/var/hur jag träffar alla...det är alltid nån som blir missnöjd och jag går ständigt omkring med dåligt samvete..

Det kommer alltid vara såhär sålänge jag bor i en annan stad. Kommer inte hinna träffa alla varje gång jag kommer hem, det går bara inte. Usch, känns skitjobbigt..

Känner mig så taskig mot alla..

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej gumman! Njut nu i sthlm, inget dåligt samvete! det får nog bli vårat nästa löfte till oss själva, vi samlar ju på dem;) Så blir vi friska, så vi kan köra sten hård träning nästa vecka! sov gott, puss!

2008-09-18 @ 23:09:50
Postat av: Jannice

Hej världens bästa Natti!

Du vet att vi, eller jag kan ju bara prata för mig själv, inte blir arga. Jag vill bara att du ska ha det så bra som möjligt så att du klarar av skolan. Tack så hemsk mycket för den tid jag fick med dig när du va hemma =)

Saknar dig! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback