Älskade bror<3

Har nog inte sagt att André (lillebror) opererades i måndags!? Han hade ju en otroligt stor fettknöl på halsen..

Tydligen hade den suttit hårt mot kotorna, så det hade varit lite krångligt att få bort den, men det hade gått superbra! Operationen tog ca 4 timmar..och knölen visade sig vara riktigt stor9*8*7 cm! Det fanns oro om att han skulle förlora känseln i överarmen, axeln och bröstet, men han kunde minsann känna när dom tryckte på honom! =)

Pratade med honom idag, och det kändes så bra att äntligen få höra honom (han har ju varit så drogad att han bara sovit hela tiden innan). Han var så himla rolig, som vanligt..

Jag - Nu kan du ju raka av skallen och visa din snygga, slanka nacke!
André - Ja, det kan jag...när jag skulle dra igenom håret idag så fick jag med värsta hårtussen, och jag ba vadå, börjar jag tappa hår nu? Men sen visade det sig att dom bara hade glömt plocka bort det.. (det dom rakat bort från knölen och runtom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback