Shit vad han är snygg i bröst..

..Ola alltså!

Gud vad rolig jag är!! Inte ofta stöter på nån så kul som jag..moahaha!

Idag har jag vart och solat och tränat,najs! Trampade först i typ 40minuter och sen hade jag bokat in gymintroduktion så jag kan börja gymma igen! Så nu blir det både spinning, pass och gym!

Imorrn har jag föreläsning 10.15-12, innan dess ska jag köpa boken som jag skulle köpt i fredags egentligen. (Fredagen blev en riktig otursdag för övrigt..kul jul.) 
Har 200kr kvar på kortet nu, men jag hoppas på att jag får lämna tillbaka min tjockis som det är tryckfel i och istället få köpa den svenska. Ska iväg och träna senare på kvällen.

Nu ska jag kolla på Ensam Mamma Söker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback