Pinsamt!säger storstadspojken

Ikväll tittade jag på film med mamma och syskonen (och Ola lite till och från), Made Of Honor, eller Brudens bäste man som den heter på svenska, haha! Den var faktiskt jättebra!! Se den! Väldigt fin. Saknade Martin massor när jag såg den! (Den lilla jäveln är ute och partar liksom alla andra som jag känner..)

Hade en mysig kväll med familjen, och allas kiss- och bajshistorier kom fram, moget! Men kul var det och det blev mycket skratt! Tänk att det kan vara så himla roligt med bajs..fattar det inte riktigt. Men ja, jag har väl aldrig kommit ur den där "kiss- och bajsåldern". Pinsamt! skulle blondinbellas pojkvän, storstadspojken, ha sagt.

Jaja, nu är det väl sängen som gäller. Jag och Danni gosar ner oss i samma säng när vi båda är här! =)


Kommentarer
Postat av: Jannice

Helloj girl!

NU har jag bloggat :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback