Kasta i väggen och stampa på den några ggr..

Sitter hos Sara nu och har precis ätit mellanmål, fil och hemmagjord musli =) Vi ska iväg på ett KiBox-pass kl.20, innan dess ska vi hinna sola och plugga!

Som det står i rubriken så har jag köpt en ny mobil, och herregud vilken panik, vilket kaos och ångest det blev fram till den! Lång historia..Men självklart har den att göra med att jag är så otroligt pantad och impulsiv! En K530i blev det i alla fall till slut!


Här är hetingen!

Sen är jag väldigt osäker på vad jag ska göra..mobilen kostade 1800:- eller 1900:-, kommer inte riktigt ihåg. Sen köpte jag en försäkring också...för 700:-! Så det blev skitdyrt i slutändan, 2500:- . Dessutom täcker inte försäkringen stöld, men ALLA skador utöver det, jag kan alltså kasta mobilen i väggen och stampa på den några ggr efter det och ändå få ersättning..

Vad ska jag göra med försäkringen? Lämna tillbaka den eller behålla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback