HAHAHA, förlåååt!

Förlåt Jannice!!

Jag kollade precis en person på facebook som jag inte kunde se från min egen eftersom att jag inte är vän med personen i fråga. Så jag var inloggad på Jannices fejja alldeles nyss (hade kollat med henne tidigare på dagen så att det var okej) för att kolla upp vad-det-nu-var.

Precis när jag loggat ut ringer Jannice mig..
Jannice (lite irriterat) - Är du inne på min facebook?
Natti - Njaaej, jag var inne alldeles nyss..
Jannice - Åååh, jag visste det! Jag har precis suttit och taggat 60 bilder! Och nu loggades jag ur precis när jag tryckte "klar"...


HAHAHA!!! Så taskigt, haha. Men nu har du nåt att pyssla med en stund i alla fall! ;)


Favorit i repris-bild på mig och älsklings-Jannice


Kommentarer
Postat av: jannice

Ha, din jäkel... du skulle ju hälpa mig och tagga men de bara sket du i ;) Nej de e lugnt gumman. Saknar dig! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback