Duktig

Igår vad jag duktig på gymmet, trampade i 10 minuter och sen blev det crosstrainern 1 timme! =)
Måste träna idag också eftersom att jag ska till stockholm ikväll!!

Ikväll, onsdag, ska jag vara med familjen i några timmar och sen träffa Martin!=)=)=)
Imorrn, torsdag, ska jag, Carro och Sofia handla lite grejer till middagen (med halloweentema) hos mig på fredag. Efter det har jag inga fler planer på dagen ,förslag? På kvällen ska jag i alla fall mysa med Ella!
fredag blir det middag med halloweentema hos mig, efter det blir det lite fest hos Martin (inte min) och efter det utgång! =)
lördag och söndag är jag nog väldigt öppen för förslag om jag inte har glömt nåt, haha!
Såklart ska jag sova med min korv varje natt och vara med honom en del!!

Nu ska jag fixa mig, packa resväskan och sen iväg och träna!!


Kommentarer
Postat av: Nicko

Hahahaha bra Natti, det kanske jag också borde göra.

2008-10-29 @ 22:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback