Det funkade inte för honom riktigt

Nu har Sarah och jag precis ätit lunch och ska plugga nån timme innan vi ska iväg och spinna och sola (kanske inte sol för mig eftersom att jag har solat 2 ggr nu...tränar lite gym istället kanske)

Köpte i alla fall den där boken idag, skönt! Vi har faktiskt ändå 9 dagar kvar att plugga, så visst fasen klarar vi det!?

Måste bara berätta en så himla rolig sak som hände alldeles nyss..
Sarah pratade med Imbaye i telefon och helt plötsligt frågar han om han får "pausa" henne (vad det nu betyder?). Hur som helst, det dröjde en stund tills han ropade Hallå! Haaallåååå! och trodde att hon inte skulle höra honom..

Det hördes ordentligt vill jag lova och guuud vad vi skrattade!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback