Blonda slingor?

Dålig uppdatering..I know..taskigt värre! Har helt enkelt inte hänt så mycket skoj, eller såklart var det helt underbart att vara hemma i stockholm! =) Ville inte skriva då eftersom att jag ville prioritera vänner, pojkvän och familj. Men det var helt enkelt en jättebra helg!

Sara sitter och babblar i telefon..segpropp! =P Vi har jättemycket att plugga...måste få en del gjort innan dagen är slut. Våra planer för dagen är;

- Sova ett tag
- Plugga några timmar
- Träna
- Plugga igen

Najsnajs..

Funtar på att göra nåt med håret. Är trött på det igen nu. Funderade på lite ljusa slingor..vad tror du om det? Var rätt längesen jag hade det nu..visserligen har jag ju äntligen fått tillbaka min riktiga hårfärg som jag inte haft på nästan 10 år! Svårt det där...


Babbelfian Sara och jag


Kommentarer
Postat av: Armin

försök återställa din naturliga hårfärg tycker jag :)

Postat av: Armin

försök återställa din naturliga hårfärg tycker jag :)

2008-10-03 @ 17:04:02
URL: http://azam.blogg.se/
Postat av: Jannice

Hej gumman! Jag tycker att du ska gå till min frisör så kommer hon göra något jätte bra med ditt hår. de lovar jag =)

Skulle ha ringt dig idag men glömde de men vi hörs säkert imorgon ;) Saknar dig! PUSS!

2008-10-05 @ 00:30:38
URL: http://sanrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback