Blomkålen ligger snällt kvar i kylen

Hej! Var så himla irriterad och besviken efter förra inlägget (som raderades) att jag inte hade lust att skriva nåt mer...
Men att vara långsint är så lite jag som det bara kan bli, så det ska jag väl inte börja vara nu heller!?

Igår kom Danni och André, mina trotsiga (pusspuss;)) syskon som är i nedre tonåren, hit.
Vi vräkte i oss pizza, mammas otroligt goda kladdkaka och mormors supersmarriga cocoskaka,haha, så det blev en svullarkväll så det heter duga. Blomkålen, morötterna, gurkan och paprikan vi hade köpt för att äta med dipp ligger snällt kvar i kylen, haha!

Imorse (läs; i förmiddags) åt mamma och jag frukost tillsammans och pratade om allt möjligt, älskade mamma<3 Vi kan verkligen prata om allt och inget, hur länge som helst och när som helst!

Idag är det meningen att jag ska plugga, så jag ska sätta igång snart. Sarah ringde nyss och frågade om jag hade börjat än, hon fick nog det svaret hos förväntade sig ;) Hon har inte heller börjat än, moahaha..

För några minuter sen kom André upp med en capuccino till mig, så himla gulligt! Pusspuuuuss!!
Nu ska jag dricka den och försöka komma igång med plugget..


Typ den enda bilden jag har på André, som är väääldigt gammal, sexigt värre!


Dainy (Danni), också en väldigt gammal bild

Kommentarer
Postat av: dainy

haha , jag ser lite läskig ut där ;p fast mitt hår va ganska bra faktsikt tkr jag x)<3

2008-10-29 @ 21:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback