Visa? No, mastercard!

Ska gå och lägga mig strax..Blir ensam i skolan imorrn igen, Sarisen är sjuk, den korven =( Haha,fy fasen alltså, vad har vi gett oss in på,Sarah?

Har i alla fall pluggat lite idag, men imorrn blir det mer. Imorrn ska jag börja svara på gamla tentor också..

Kom att tänka på en rolig sak som en kär liten vän (Johanna) sa när hon anlände till Australien och behövde visa sitt visum för att komma in i landet..

Man - Visa?
Johanna - ???
Man - Visa!
Johanna - Ahaa! No, but I have a mastercard!


HAHAHA! Så himla gulligt, verkligen Johanna i ett nötskal! =)


Jag och söta Johanna

Nu måste jag försöka somna FORT! (Lär ju gå bra..låg och sov 1,5 h på dagen) Får alltid panik när jag lägger mig för sent och ska upp tidigt...så nu måste jag skynda mig!!

Pusselipuss! Goodnight, sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback