Rumpmassage!?

Tjenis Penis!
Har inte skrivit på flera dagar eftersom jag var hemma i stockholm tisdag-söndag förra veckan, och då blir det ju väldigt dåligt med bloggning som alla vet...

Hade det jättebra som vanligt! Har umgåtts med familj, vänner och pojkvän!

I fredags var jag på centralbadet med Em och Jannice där vi utnyttjade våra presentkort och fick massage i 30 minuter. Jätteskönt, MEN gubben knådade min rumpa!!! En rumpmassage!!! Och det fick minsann inte Emelie! Fan alltså, visste inte vad jag skulle säga eller göra, låg bara där stel som en pinne. Och sen tyckte jag att han masserade för högt upp mellan låren också.. Jaja, innan det obehagliga var det riktigt skönt i alla fall!! Efter det tog vi en en jättetrevlig och rolig fika på Wayne's, sen blev det Mosebacke (för Jannices skull ;)). En helt perfekt fredag!! =)

I söndags (23/11-08) var det min och Martins 1årsdag =) Vi "firade" det med restaurang och bio i lördags <3 Och som vanligt har jag ingen bild på oss att lägga in..jättetråkigt..

Idag gymmade jag på förmiddagen och sen har jag och Sarah suttit med seminariefrågorna några timmar. Ska göra lite tentor ikväll också..Imorrn ska vi se till att få alla gamla tentor gjorda!


Jag och Em på Wayne's


Em och Jannice


Em, jag, Jannice



Nu ska jag läsa lite bloggar, sen middag, plugg och Desperate!! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback