Dåligt

Ja, det blir ju dåligt med bloggning när jag är i stockholm eller när nån kommer hit.
I helgen var min lilla korv Martin här och André och Danni, fullt hus med andra ord!

Det har varit en superbra helg!
Vi spelade badminton, umgicks med Sarah och Imbaye, åt sushi, bowlade, kollade på film, spelade spel, badade jacuzzioch och myste=) Bara så himla jobbigt att säga "hejdå", blir jobbigare och jobbigare för varje gång..=(

Idag hade vi en rätt spännande föreläsning och jag höll mig vaken (wow!) trots att jag började 8.15! Går 8.15-12 varje dag den här veckan utom fredag (ledig). Var duktig och gymmade efter föreläsningen också.

Nu har jag pluggat en stund och tänkte gå och lägga mig strax, är jättetrött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback