Dags..

..att sova!
Har suttit uppe och skrivit klart seminariefrågorna..Började för nån timme sen, snyggt jobbat. Tur att jag inte ska upp med tuppen imorrn (idag)!

Helgen med tjejerna har varit jättebra! Den blev inte jättelång eftersom dom kom sent på fredagskvällen (jannice kom dagen innan) och åkte i förmiddags (söndag), men vi hann med mycket! Man ska ju sluta med flaggan i topp, som man brukar säga. Berättar imorrn vad vi gjorde och lägger in bilder.

Imorrn ska jag vara i skolan kl.11 och gå igenom lite frågor inför seminariet med basgruppen. Kl.13-17 har vi lab. Efter det ska jag hem plugga och göra en studieplanering. Jag och min korv ska nämligen få upp motivationen och peppa varandra mer ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

BILDER! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback