Blir lite dåligt med blogginlägg..

Var i stockholm i helgen och då blev det ju inget bloggande och i måndags och i tisdags hade jag ändå inget roligt att säga (inte nu heller kanske, men iaf..), haha!

I måndags började vi med en ny kurs, mikrobiologi, som handlar om bakterier och virus och allt runtomkring. Har faktiskt en känsla av att den här kursen är lättare att plugga till än anatomin, vet inte varför, för egentligen är det ju betydligt tråkigare, men det känns ändå som att det är mer inriktat på några få delar istället för inriktat på allt som har med kroppen att göra! Kanske börjar motivationen komma tillbaka? Hoppas hoppas hoppas!!! Känner mig lite positiv nu i alla fall! (Ska fortsätta rida på vågen).

Nu ska jag iväg och träna och sola och sen PLUGGA!!!

Lägger in bilderna från helgen när jag har tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback