Både på gott och ont

Har precis pratat med en gammal vän som drog ner mitt humör och fick mig att börja tänka på en massa jobbigt...

Idag har jag ätit en god frukost med underbart nybakt bröd, läst en massa bloggar, msnat och laddat ner lite musik. Inget vettigt alls. Drömde hemska mardrömmar inatt om mitt ex och dennes lilla lögnhals till flickvän och vaknade vid 12 men var fan ändå trött som en zombie.

Jag önskar att jag inte blev så otroligt påverkad och ledsen av småsaker. Det kan vara en liten kommentar som inte ens är menat som nåt personligt mot mig. Det räcker för att få mig att vara ledsen i en hel dag (eller mer). Jag är så otroligt känslig. Överkänslig rent ut sagt! Som Martin sa, det kan vara både på gott och ont, men jag tror att det mest är på ont..

Av det som är kvar av denna underbara dag ska jag bara plugga, äta tacos och kolla IDOL.

Ska göra mig en kopp te nu, få tankarna på annat och plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback