Valborgsbilder och M(r X)!

Hej alla glada, sura, ledsna arga..ja, ni hajar..

Jag är rätt kass på det här med bloggning, vá!? Jag är skitdålig på uppdatering. Vissa dagar skriver jag flera inlägg per dag och andra skriver jag inget alls, haha. Äsch, får väl bli bättring på det.

Här kommer i alla fall ett axplock med några bilder från valborg (bättre sent än aldrig)!

image38
Em, jag och min söta M(r X) i högra hörnan!!

image40
Em och jag igen

image45
Martin försökte få det att se ut som om Emelie(Knutte) drack ur muggen, haha

image46
Iris och Jannices vän Selim

image41
Glada tjejer; Carro, Emelie, Knutte

image42
Em, jag och Carro som också ville joina

image43
En söt bild på mig och M(r X)

image44
Em och Martin samtalar..
 
Ja, det blev lite enformiga bilder kanske, mest på mig.. Hade tyvärr inte en enda bild på Jannice (som vi var hos).

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback