Tung madrass och partypooper!

Hejsan hallå! (Josefin Craaford i vakna med the voice)
Idag sov jag tills 12!! Jävla bajskorv! Kom ändå inte hem sent igår, typ 1 kanske, haha. När Jannice ringde mig10.30 imorse..ja..jag kan inte ens beskriva min trötthet som fortfarande låg över mig som nån tung madrass (var det där en duglig beskrivning?), så jag somnade om till 12, hade gärna sovit hela dagen, men jag uteslöt det..

Wellwell, ikväll ska vi ha lite gäster här hemma och grilla.. Sen blir det reunion på Cattens för alla tjejerna som kommit hem från sina olika resor!! Känner mig inte alls sugen på att festa ikväll faktiskt utan hade gärna stannat hemma, såsom jag känner just nu. Partypooper! Men det ändras nog lite senare får vi hoppas!! =) Det blir vad man gör det till och det ska bli SJUKT KUL!! Hahaha, braaa där!! ;)

Igår var det i alla fall jättetrevligt hemma hos Emelie och Carro!! Alla grillade sin lilla köttbit och fick hemgjorda pommes och goda grönsaker till och satt och pratade och hade trevligt. Sen blev det en favorit i repris -
Oma luffase! Fast vi kom inte så långt..

Här är i alla fall lite bilder! (resten + dessa finns som vanligt på fejjan)

image57
Storasyster Örtlund; Carro

image58
Jannice och jag

image59
Mario och Luigi (systrarna Moa och Iris)

image60
Lillasyster Örtlund; Em och Christian (Carros pojkvän)

image61
Glada flickor; Iris, Em, Johanna

image62
Och avslutningsvis, en bild av minernas mästare (som jag utsett mig själv till)

Nu ska jag lägga mig ute i solen (om den är kvar).

Pussilussi och kramilami!!

Kommentarer
Postat av: Jannice

Snygg sista bild :P
Tack för den här helgen gumman! Mycket kul!
PUSS PUSS!

Postat av: Jannice

FAN! Du klagar på att jag aldrig uppdaterar!
Undra vem de e som e dålig nu :P

2008-05-13 @ 10:57:29
URL: http://sanrell.blogg.se
Postat av: Sofie

Heej =)
Jag kommer inte vara hemma under Gothia =/ Ska åka ner till Gbg igen den 23/6.
Förresten Natti, vart ser du hur många läsare du har varje dag?

Puss!

2008-05-17 @ 18:02:34
URL: http://anniesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback