Stress inför Röda Mattan!

Igår (fredag) var jag på studentskiva för första gången på 2 år!!! Det var Malin (Jannices kompis) och några av hennes kompisar som hade skiva. Temat var Röda Mattan, vilken jag inte anammade, tyvärr(kommer till anledningen sen..). Jannice och Jonna å andra sidan var skitheta bodyguards till Malin!!

Det var meningen att jag bara skulle gå på eftersläppet. Men Jannice ringde mig kl.17.40...
Jag - Ja, hallå..
Jannice - Snabba puckar nu. Vill du gå på middagen? Du får gå gratis.
Jag - Öööh, vadå?
Jannice - Hinneru?
Jag - När måste vi åka då?
Jannice - Halv. (Notera
att det endast var 50 min kvar och att jag inte ens hade duschat)

Snabb som jag var så;
1. Lämnade jag min trogna vän (matteboken)
2. Sprang till badrummet och borstade mitt smutsiga hår (okej..överdrift)
3. Klädde av mig kläderna (too much information)
4. Hoppade in i duschen
5. Tvättade håret, rakade benen och skruttan, rakade mig under armarna...Ja, allt som hör till liksom.
6. Valde ut kläder (skulle egentligen åkt några timmar senare till Emelie och lånat en klänning som skulle passat bättre till temat, men hann inte pga de hastigt ändrade planerna).
7. Sminkade mig och fixade håret

Snabb vá!? Fattaru hur mycket jag hann med!? PÅ 50 MINUTER!!

Det blev i alla fall en riktigt kul kväll med allt vad en studentskiva innebär! Fick en gratis middag och 2 drinkar (gratis är gott) och behövde endast betala för några cider!!
Tack Malin!!! (och personen som hoppade av middagen i sista sekund)

Nu blev det ett långt inlägg, så jag lägger in skojsiga bilder i nästa inlägg!!! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar din blogg.

Kolla gärna in min.

Take care (:

Postat av: Jannice

Riktigt kul att du hann faktiskt!
Puss Puss

2008-05-04 @ 01:42:51
URL: http://sanrell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback