Sooool!!

Ja, det är strålande sol idag!! Gud så härligt. Vill lägga mig på en solstol på altanen i bikini och njuta i några timmar, vore så himla skönt....OM det inte vore för 5 bajskorvar (målargubbar) som ska måla vårt staket runt hela huset. Inte bara måla, utan även slipa och hålla på. =( Det vore verkligen den ultimata söndagen, bortsett från en massa plugg då..
Jaja, inget att deppa ihop för, det är luuuungan. Då kan jag ju plugga äääääännu mer!! Haha ;) Jag vet ju också att min lilla Jannice sitter och pluggar inför sin sista (och svåraste) tenta, så ensam om att plugga är jag ju inte. Vilket faktiskt underlättar lite, haha;)

Hahaha...herregud alltså, vilken dag... Nej men det blir nog bra, kan ju faktiskt sätta mig på altanen med kläder på och få lite färg i mitt ansikte under mina små (notera SMÅ) pauser från matten! =D

Nu ska jag ta en cola light och sätta mig ner och räkna matte!! Hörs lite senare.

Pussochkram skumbanan =)


Kommentarer
Postat av: Jannice

Det känns faktiskt lättare när man vet att man e två som sitter och gör samma skit! He he! Lycka till nu gumman vet att du sitter och skriver just nu. PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback