Shit pommes!

Shit pommfritt! Nu är klockan jävligt mycket, gud vad fort tiden går när man har kul! Njaaej, så kul har jag nog inte haft...klickat runt på olika bloggar...Eller jo, det är nog rätt kul, annars skulle jag väl inte fastna!?

Jaja, blablabla. Sladdertacka!! Har skola imorrn kl.10.30, suuuuupertiidigt ;) haha, nämen för mig är det alltid svårt att gå upp på morgonen, snoosar minst 10 ggr - VARJE MORGON/FÖRMIDDAG!

Efter skolan ska jag och Jannice köpa lunch och åka iväg till nån najsig gräsplätt och soooola =)=)=) (Kan man göra smajlisar?Såna där söta gubbar alltså?Istället för fula tecken..) Vi ska faktiskt ta med våra skolböcker, duktiga som vi är! Underbara, älskade, otroligt roliga prov börjar närma sig igen för oss båda!! Shohooo!! Så vi ska försöka förena nytta med nöje, som man brukar säga..

Nu är det verkligen dags att sova!! Idag kom förresten min älskade lillebror William hit!!! Har saknat honom såå!! För er som inte vet så har jag;
- 3 helsyskon.
- 2 av dom bor med mig, pappa och Gabbi (pappas nya) här i stockholm och
- 1 liten älskling bor med mamma, hennes sambo, och mina 2 älskade halvsyskon i karlstad.
 
Okej, blev det mycket nu? Jag har alltså 3 helsyskon och 2 halvsyskon på mammas sida! Lätt som en plätt!

Hörs imorrn!! Sov gott, stekflott!!! (
åååh vad äckligt!! rimmen börjar sina...)

image56
Min otroligt söta och fina lillebror William <3 (coolt med grön färg i håret vá!?)


Kommentarer
Postat av: Jannice

Ha ha.. gud va söt han e =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback