Riiiktigt snygg kropp på 2,5 dagar

Nu är jag hos min kusin, hennes sambo och min fina gudson (som sover och gjorde det redan när jag kom hit=() Vi har såklart ätit massa skit...det vi gör när jag är här är att kolla på tv, prata, mysa och ÄTA!! Aldrig slår det fel! Det är som om nåt slår slint så fort jag kommer hit, och det första jag gör är att rota i kyl, frys och skafferi på jakt för att hitta nåt smaskigt. Visserligen funderar jag ju alltid på vad mitt nästa mål mat ska bestå av, men när jag kommer hit blir suget extra starkt liksom... Hur som helst, idag åt vi tonfiskröra på knäckemackor, såå gott! Och jag som började med nutrilett-bars idag i hopp omatt få en riiiiktigt snygg kropp på 2,5 dagar, HAHAHA!!!

Ska snart åka hem tror jag, stackarna ska upp och jobba imorrn,,,INTE JAG!! =) =) =) Har faktiskt inget alls planerat idag, vet bara att jag måste köpa lite nödvändigheter inför resan; bodylotion, solskyddsfaktor, ansiktskräm, deo osv osv.

image74
Min vackra kusin Ella. Det är en några år gammal bild eftersom att jag inte får lägga in en ny bild för henne, haha. Hon har godtyckliga anledningar tycker hon, det tycker inte jag, hon är superfin trots några extra kilon.

image75
Ellas sambo, Manne.

image77
Deras underbart fina son och min gudson med världens vackraste ögon!!! <3

Nu ska vi kolla på X-effect! Hörs sen! Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback