Råttan, Ratty, Mapar och paket!!

Yes box.. var i skolan 10.30-12 idag och sen åkte jag direkt och solade på solarieöarna med min kära vän Marlene, även kallad;
Råttan, Ratty, Mapar (för den som vill veta varför hon kallas så är det bara att fråga).

När jag kom hem stod det ett paket till mig utanför ytterdörren! Wohooh!! TILL MIG!! Det var ett paket från buzzador. Eftersom att jag är medlem där får jag hem prover på allt möjligt lite då och då. Har hittills fått massa godispåsar med Malaco Truly, och idag fick jag Proviva Female. Lite kul faktiskt! Och det är ju gratis, vilket gör det hela ännu roligare! ;)

Förresten, skrev ju igår att jag skulle spela Maria cart...När Martin försökte sätta på det var Wii:et bara totalt dött!!! Det fanns inte en gnutta liv i lådan!!! Helt sjukt att det bara blir så! Han tror att det kan bero på att han torkade av Wii:et med en fuktig trasa, men kan det verkligen bli totalkaputt av en fuktig trasa? Idag ska han lämna in det och kolla vad felet kan vara.

Om ungefär 1 timme ska jag iväg och spinna med Ewa! Jepp, Ewa hänger på idag!! Najsbajs. Ska bli skönt att röra lite på fläsket.

Hörs sen!! Puss och kram havreflarn!! (det rimmade väl inte ens?)

image53


Men vad fan då!? Det går minsann att lägga in en bild på fucking malaco truly och men inte på mig och mina vänner??
&%=)"%#=??(/&%¤¤ <---- är förbannad as you can see

Hoppas det går att lägga in bilder senare!!!


Kommentarer
Postat av: Jannice

Åhhh jävla skit sidor!
Jag skriver fan inget inlägg förens de går att lägga upp bilder!
BLÄÄÄ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback