Pinsam storasyster..

Juste, måste bara berätta...Igår när jag var på Willy's och handlade med Martin och Ewa så är det nån som ropar på mig....personen visar sig vara min lillebror André. Jag blev lite förvånad och undrade vad han och hans typ 10 kompisar gjorde på Willy's på skoltid!?

Jag - Nämen tjenare! Vad gör du här din lilla fjärt?
André (något generad över min kommentar) mumlandes - Köper läsk...
Jag - Jaha, men vadå, ska inte du vara i skolan nu?
André (fortfarande mumlande)- Jo, men jag har rast..
Sen ställde han sig precis brevid mig och väste åt mig så ingen annan skulle höra- Gå nu!!

Taskigt värre. Han skäms över syrran!! Kan i och för sig förstå att han skämdes lite med tanke på min kommentar jag slängde ur mig (med baktanken att självklart skämma ut honom inför kompisarna) till honom inför halva hans klass. 15åringar du vet...allt är ju pinsamt i den åldern. Och SÄRSKILT familjemedlemmar!!! Haha!

Men är det inte något av det roligaste som finns att skämma ut sina syskon inför deras kompisar!? ;) Moahaha..

image78
Här är en bild på alla syskonen; Danni, jag, André och William...Den här bilden är tagen för ungefär ett år sen tror jag. Har visserligen 2 småsyskon till på mammas sida, men vi 4 på bilden har samma mamma och pappa.

NU ska jag gå och äta!! Puss och kram, skumbanan!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

skratta bort allt pinsamt :D

Postat av: Sofie

Haha, underbar hälsningsfras Natti =)

Kul att skämma ut syskonen =P

2008-05-29 @ 10:47:34
URL: http://anniesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback