Ludde.. -Nej, Tuss!

Idag kom Jannice och Sophie och höll mig sällskap i flera timmar på jobbet, så skönt. Tiden går så mycket fortare när man får lite sällskap och när det händer nånting. =)

Efter jobbet köpte jag och Jannice med oss jättegoda kräftstjärtsallader och åkte hem till Knutte, dit även de andra tjejerna kom (förutom Carro). Vi gjorde väl inget speciellt.. alla var väldigt trötta och fnittrade åt det mesta. Det som utlöste mest skratt var nog ändå när Emelie bytte namn på Knuttes katt....;

Emelie - EMELIIIIE!! (ropandes på Knutte) Ludde ligger i soffan och hårar!!!
Jag - Vad fan...Vadå Ludde!?
Iris - Ja, vadå Ludde? Han heter ju Tuss!
Flera av oss - Tuss? Han heter TUSSE! (med betoning på e:et eftersom att det var den bokstaven hon uteslutit)
 
HAHAHA!! Först att Emelie kallar katten (som heter Tusse) för Ludde, som DESSUTOM är ett hundnamn!? Och sen att Iris är helt övertygad om att han "FAKTISKT heter Tuss!". Gud vad roligt det var!!! Höll på att skratta på mig!
Efter att konversationen fortskridit en stund till hette han helt plötsligt Tuss-ju...

Ska läsa lite bloggar nu och sen gå och lägga mig. Har skola imorgon bitti (matte) till kl.12.15, efter det har jag inget planerat, ska försöka träna och plugga en del..
GO'NATT och SOV GOTT =)


Kommentarer
Postat av: Jannice

Mysig kväll!
Fan va jag garvade alltså!
=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback