Konstig dröm och stressig dag?

Godmorgon allihopa! =)
Vaknade 6.48 idag, det är fan nåt med det där 48 alltså. Två dagar i rad nu vaknar jag exakt kl x.48, idag 6.48 och igår 11.48. Hmm..

Sov hos Martin inatt, sista natten på en vecka.. Åker ju inatt/imorgon bitti!!!! Jaaa!! Drömde en sjuk dröm..
Drömde att Jannice fyllde år (vi fyller ju år 4 juli båda två egentligen). Drömde att hon fick 2 likadana bilar (audi-kombis) och ett kort som innebar att hon fick fri tillång till bensin under obegränsad tid, och 2 par valfria jeans..? Konstigt, vilken dröm..Varför drömmer man nåt sånt liksom? Haha..

Jaja, idag ska jag hinna köpa det sista inför resan och fixa lite grejer. Första stoppet blir hos Ella, där jag ska hämta mina pengar som hon växlat åt mig. Sen kommer Jannice och hämtar mig hos henne och därifrån åker vi till H&M och köper lite grejer, sen Skopunkten och ÖB, haha. Sen ska jag bäl börja gräva fram kläder och börja packa för att hinna märka i god tid om det är nåt som saknas!

Om mindre än 24 timmar sitter vi på planet!!!!!!!!!! =)

image79

image80

Uppifrån; Jannice, jag, Malin - Resekompisar! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia A

Allt verkar vara sjukligt stressat nu, jag håller på att stressa sönder mig :P
Hoppas du får en fin dag, verkar som det blir spännanade :)
Själv ska jag flytta hemifrån för första gången :P
Kram

Postat av: A

HAh vilken knäpp dröm - vad hade jeansen med bilarna att göra och vad skulle hon med två bilar till? haha

Vart ska du resa? =D

2008-05-28 @ 09:20:19
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback