Knubbsäl på playan

Justeeee!!!

(Läs de kommande två raderna med "Farbror Frej.."-sväng)
Nu mina vänner ska ni få höra, vad man med lite ledighet och pengar kan göra..
Klicka in på nåt resebolags hemsida och boka en vecka på hotell Isida!

Ha Ha Ha!! Fy fasen vad fyndig och rolig jag är!!! Den där flashiga ramsan platsar faktiskt i min "Roliga konversationer-kategori"!! Okej, det är ingen konversation, men den hör till "Roliga"-delen!

Yes baby! Jannice, Malin och jag ska till Kreta (Grekland för dig som inte visste) om 9 dagar!!!! Wohoooo!!!! 1 veckas sol och bad!! Ska bli så härligt!! Så den 29 maj bär det av =)

Så tyvärr blir det kanske ett liiiitet uppehåll här från bloggen igen under den veckan, men faktiskt så har jag ju anledning. Skulle aaaaaldrig strunta i att blogga utan en riktig MVG-förklaring till ursäkt!!! Så deppa inte ihop för det..jag kommer ju tillbaka fortare än du kan blinka med mina roliga inlägg!! JA!

image64

image65

Hääärligt vá!? Tänk dig mig där, liggandes vid poolen, med en cola light i handen som en riktigt go´ liten knubbsäl..aaaah..lovely!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

hej natti,

om du kollar på min blogg i vänsterspalten under fotot på mig så är där en "reklam" för de längre linnena i brottarmodell. Tryck på bilden så kommer du till ett inlägg med all info.
kram

Postat av: Jannice

Du om någon e ju inte tjock!
FY på dig! Så fin i kroppen så.. Du kommer vara krymt snygg där vid poolen med en nice drink i handen :P

2008-05-22 @ 14:29:53
URL: http://sanrell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback