Keralla Curry och spökena för oss själva!

...ja, mina vänner, jag har faktiskt pluggat jättemycket idag!!! det är en del jag inte kan, hoppas jag får hjälp med de talen av Martin lite senare.

Tog precis en skön dusch och ska aaaalldeles alldeles strax äta Keralla Curry med Gabbi, som är en riktig mästerkock. ALLTID lagar hon god mat och kan laga vad som helst av ingenting, i stort sett! Hon är grym! =) Nu får vi se vad det där Keralla Curry är, ingen aning, men det låter gott!! Det är kyckling och ris och sen är det nån god sås av antagligen curry, och sen cocos eller vad det nu var...vi får se!! Återkommer med recension ;) Haha.

Ikväll kommer pappa hem från Norge och mina syskon kommer hem från mamma, så Gabbi och jag har haft huset (och spökena) för oss själva den här helgen. Visserligen har jag inte vart hemma så mycket..

Nu - MAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback