INTE mina starkaste attribut

Ja, morgon är det väl inte riktigt längre kanske..Sov till 11.48 för att vara exakt, shit, fattar inte hur jag kan sova så länge!! Enda anledningen till att jag gick upp var för att jag fick panik när jag såg klockan "på riktigt". Man hajar ju inte riktigt vad klockan är när man snoozar i 3 timmar..

Jaja, idag ska jag köpa lite nödvändigheter, ska försöka hitta så mycket som möjligt av "nödvändigheterna" på ÖB! Haha, det är rätt billigt där med alla badrumsgrejer tydligen; t.ex schampo, balsam, deo, bodylotion osv. Sen måste jag köpa några kläder att ha till stranden! Vad fasen har man på sig dit om man inte vill ha shorts och typ tajta linnen och t-shirts? Ska ringa min faster och kolla om hon kan fixa min ögonbryn och mitt hår, dessa två "attribut" är inte min starka sida just nu, om man säger så..

Nu måste jag äta frukost och ringa mammsen och fråga om hjälp me lite packningslista, glömmer ALLTID nånting.. Åker ju faktiskt imorgon natt/torsdag morgon!!!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback