Håller tummarna!

Sådär, nu har jag vart hos min faster och fixat mina ögonbryn, supersnygga blev dom!! Nu i efterhand inser jag att ordet förjävligt endast var mina ögonbryns förnamn, hahaha;) Nä, jag överdriver nog liiite.

Just nu sitter min kompis Jannice och skriver sin SIIIISTA tenta! Efter den är hon färdig anläggningsinjengör, häftigt vá!? Hon är den första i tjejgänget som blir "vuxen". Dock har hon planerat att bo hemma ett tag till trots att hon ska börja få månadslön nu i sommar redan!!!!! Fan vad najs, jag får tyvärr vänta ca 4 år på det...Men som man brukar säga, "Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge".

Nu ska jag ta nåt att äta, kanske en nutrilett-bar?? Haha, nej förresten, ska ta 2 ägg och en cola light och sätta mig i solen =) Hörs sen alla små korvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback