En väldig saknad och 3 rumpor

Heeeej!!! Visst har ni saknat mig!? =) Har ju inte haft internet på en vecka (eller vad det är nu)!!! Det är faktiskt en riktigt bra anledning vad gäller min dåliga bloggning.. Internet kom tydligen tillbaka i fredags kväll här hemma, men då åkte jag till min älskade mamma och 3 av mina syskon, så det kunde jag tyvärr inte ta del av. Sen ville jag inte sitta framför datorn i helgen när jag träffar mamma och småttingarna MAX varannan månad, och då endast fredag kväll-söndag eftermiddag.

Jaja, lång och utdragen förklaring till varför jag inte bloggat, men godkänd, eller hur!? Eller förresten...mycket väl godkänd!!

Tänker inte skriva ungefär en mils långt inlägg och berätta vad jag gjort varje dag som jag inte skrivit, för det vet jag att ingen vill läsa om, plus att det inte hänt något märkvärdigt.

Idag var jag i alla fall och spinnade, duktigt duktigt! =D Sen var Knuten (Knutte) här och kollade Desperate med mig.

Imorrn är jag ledig och ska försöka få min faster att klippa mitt hår och fixa mina ögonbryn. Sen ska jag även försöka träffa Marlene och ge mig iväg på en liiiiten (notera liten, eftersom att läget inte är det bästa på pengafronten) shoppingrunda. Sen måste jag plugga matte också..

Tralalaaa....Nu blev det här inlägget nästan en mil långt i alla fall, så jag tror att jag avrundar här och nu. Men visst är det skönt att ha mig tillbaka preciiis som vanligt igen!?!?!?!?!

Har inte lagt in några nya bilder än, så ni får nöja er med en sexig bild på 3 rumpor (Jonnas, min och Jannices) så länge. ENJOY!

image63


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback