DRÖMVINSTEN!

Min kusin Ella sitter och tittar runt på internet och loggar in på svenska spels sida för att se om hon har tagit hem storkovan...

Ella - !!!!!!! Näää, fyfaan, nån har vunnit den största vinsten nånsin! 134 miljoner!! Fyfaaan. Ni skulle bara veta..jag har hela mitt liv planerat efter de här pengarna....
(...)
Natti - Shit, fattar ni vad mycket pengar det är!?!!?! 
Han/hon kan ge varje människa i Sverige 1 miljon VAR!!!
Ella - Ja, shit, det är fan sant!!

Ja..finn ett stort jävla fel! Så jävla pantad man kan vara! Båda två dessutom!!! Det tog faktiskt ett bra tag också innan vi insåg felet.. Min farbror (hennes pappa) var tvungen att förklara för oss hur det egentligen låg till..flera gånger!!

Herregud..det finns bara en sak att säga; Det är svårt att räkna med stora tal!!

image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback