Derivator och ny härlig vecka!

Ny härlig vecka på g!? Hoppas i alla fall=) Det blir vad man gör det till!

Var i skolan 8.30 imorse (okej, 8.37 eftersom att jag var sen) och skrev matteprov (derivator och allt vad det innebär). Det kan ha gått precis hur som helst.. Fast mest åt skogen tror jag. Anledningen till att jag tror att det kan ha gått ganska så hur som helst är för att när jag skulle kontrollera och gå igenom alla tal på slutet så var det nog inte ett enda svar som jag INTE ändrade! Haha!

Och sen är det lagom kul när man pratar med andra efteråt och inser att man inte har liknande svar nånstans!!


Jag måste bara tacka min älskade Martin som satt HELA gårdagen och pluggade med mig! Han kom till mig ungefär 13.30 och jag skjutsade hem honom strax innan 24.. Tacktacktack! Hade helt klart fått ett starkt IG utan hans hjälp, hahaha. Har insett att om han hjälper mig inför varje matteprov så behöver jag inte ens gå på lektionerna!! Perfa!

Pluggade till kl.3 inatt och vaknade runt 7, så jag har inte fått särskilt mycket sömn. Och inte blev den bättre av att jag drömde om mattetal hela natten. Fast jag var grym på att lösa alla kluringarna i sömnen!!

Om ungefär 40 minuter ska jag knata iväg till stationen och åka iväg till stan för att jobba. Najs. 13-18.30 it is!
Måste hinna äta nåt innan. Ska bara lägga in bilder från i fredags också innan jag glömmer!!!


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Vill du vara med och tävla om en skitsnygg korthållare? Isåfall kan du tävla i min blogg:
natalieb.blogg.se/1209978797_vin...korthllare.html

Är du inte kille är det en perfekt present till pojkvännen/sambon/pappa eller någon annan man i ditt liv.

Vill du inte vara med och tävla, önskar jag dig ändå en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback