Älskade Louise!

Heeej =)
Skrev mitt sista G-prov prov i matte c. Det gick verkligen åt skogen..MEN fick resultat på min mail nyss och jag klarade det! Fick G+, och man kunde inte få högre betyg än G, så det känns superbra! Nu har jag minst G i alla fall om jag misslyckas på nästa (VG/MVG-)prov, haha;)
En stor jävla ångest-sten har släppt nu i alla fall!

-Efter provet åkte jag och hämtade Martin och följde med honom och storhandlade på Willy's.
-Sen åkte jag och min greve (Ewa) till vällingby och shoppade lite, köpte 2 linnen och 1 halsband. Köpte även present till min vän Marlene som fyller 21 år idag! GRATTIS! =)
-Åkte förbi Marlene en sväng efter vällingby och fikade lite och gav hennes present. Mysigt, mysigt=)

Min älskade vän Louise ringde mig idag när jag var i vällingby!!!! Helt sjukt!! Jag blev så hiiiimla glad!!! Som jag saknar henne!!! Hon är i...hmm..Vietnam tror jag att det var, haha. Kommer inte ihåg, blev så överrumplad att hon ringde mig därifrån. Hon har varit borta sen februari, min lilla lollo. Blev så glad när hon sa att de personer hon saknar sjukt mycket är mig och hennes familj, det värmde <3 Hon kommer troligtvis hem 10 juni, det blir perfekt! Då hinner jag komma hem från Grekland och förhoppningsvis kan vi jämföra solbrännor då, hahaha!;)

Strax blir det middag, mmmm! Är superhungrig!!!

Hej hopp, gummisnopp!

image73
Älskade barndomsvän, Louise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback