5x2=15

Tjenamors!!
Har precis legat och sovit i 2 timmar, var så jäääävla trött!! Tyvärr drömde jag mardrömmar igen.. (anledningen till att jag var så trött var för att jag drömde mardrömmar hela natten och inte alls kände mig utvilad när jag vaknade imorse).

Jag drömmer jätteofta mardrömmar, fattar inte varför..Flera gånger i veckan! Nåt är det..typ min framtidsångest och alla frågetecken inför närmsta framtiden som även yttrar sig i sömnen, haha (kommer jag in på nån utbildning till hösten? I så fall, var? Hur ska jag bo? Klarar jag av att bo själv? I så fall, klarar jag av att bo så långt bort från mina nära och kära? (eftersom att jag inte kommer in i stockholm pga lågt snitt))!

Nog om det. Det blir ett senare problem, som jag kanske inte ens behöver ta itu med på typ ett halvår. Kanske inte ens kommer in till hösten.. Den som lever får se!

Idag på matten briljeradeEwa och jag med våra mattekunskaper (notera att vi inte läser lågstadie-matte), när en tjej frågade om hjälp med ett tal;
Ewa - Men alltså..det är lätt. Kolla.. 5x2 blir 15.. Oj, vad dum jag är, det blir inte alls 15.
(alla tre får sig ett litet skratt)
Natti - Haha, nej, 5x2 blir ju 12.

Ja, man kanske skulle lärt sig grunderna lite bättre;)

Om 30 minuter åker jag iväg på ett.. hör och häpna!.. spinningpass!! Har inte tränat på flera veckor nu, känner att konditionen har försämrats och känner mig bara allmänt besviken på min disciplin. Så när min, Jannices och Malins greklandsresa kom på tal så kände jag bara att jag måste träna ihjäl mig nu i 3 veckor framöver (sen åker viiii!). Vill ju inte gå på stranden som en slajm-klump (du vet sån där grön!?) brevid två vältränade hockeytjejer! Nepp!

Nu blire spinning och promenader för hela slanten!! GO GO GO!!!

image52
Här är min kära Ewa! Även kallad dracula och spindeln!

Puss och kram, skumbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback