4 små apor och 6 månader

Wow, mina 4 unika besökare hänger kvar här och kikar på min blogg varje dag, haha. Klänger sig fast som små apor liksom..hmmm (?)

Igår var jag på Moas (Iris lillasyster) skiva på Umbra. Temat var Filmkaraktär som vi (jag och tjejerna) inte brydde oss om så mycket eftersom att vi bara gick på eftersläppet, då känns det lite onödigt att klä ut sig.
I och för sig så körde Johanna och Carro på "Moulin Rouge"-temat, haha;)
Jannice och (sjävklart) Iris var på middagen, så de två och George var The Flintstones. De var verkligen klockrena!!! Vi blev inte alls långvariga, musiken var inte den bästa, alla var lite halvsega (jag och Em), Em och Knutte skulle öppna på sina respektive dagis och jag hade skola, så vi åkte väl hem runt 00.30. Lite tråkigt att man inte gick på middagen, det är ju det som är själva tjusningen med skivor, det är då det roliga händer och då man laddar för resten av kvällen!!

Idag var jag i skolan på morgonen, pluggade en stund med en tjej i min klass efteråt och höll en matteredovisning för min lärare lite senare. Sen har jag faktiskt pluggat jättemycket matte!! Kors i taket! Känns superskönt!!

Nu kan jag med gott samvete "fira" min och Martins 6månadersdag imorrn. Vi ska till Grönan!!! Wihooo!! Har inte vart där på flera år, ska bli superkul faktiskt=) Men först blire jobb kl.8-12. Kul Kul..

Nu ropar sängen!! Hinner nog inte skriva nåt imorrn, men jag ska ta en massa bilder som ni får se på lördag!!! JAA! ;)

Puss och kram, skumbanan (börjar gilla det där snygga rimmet nu)

image67
Familjen Flinta!!

Lägger in fler bilder från skivan i ett annat inlägg (annars är det bara o spana på fejjan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback