<3

Hej=)
Hur mås det?? Mås!!! Hajaru?? (-Nää, jag fiskar) HA HA HA HA HA!!! Erkänn att det där va kul!!! Skitkul...

Igår (fredag) var ju min och Martins 6-månadersdag =) Det började med att Martin kom till mitt jobb när jag slutade, ungefär 12.30, sen åkte vi direkt till Grönan....SOM VAR STÄNGT!!! Haha, dom skulle inte öppna förrän kl.15. Skitkul tänkte vi och blev båda en aning irriterade. Så vi åkte tillbaka till stan (drottninggatan, kungsgatan och där runtomkring) och åt lite. Inte blev klockan 15 för det...Så då kom vi med alla möjliga idéer om vad vi istället skulle göra eftersom att båda hade blivit jävligt otaggade på Grönan. Den idén som var mest lockande för oss båda var att åka hem och sova! HAHA! Kul!!! Till slut bestämde vi oss för att i alla fall åka till Grönan, vilket var ett riktigt bra val!! Sigge och Ewa kom också och vi hade skitkul!!!! Såklart köpte vi ju åkband =) Lite senare på kvällen kom Jannice, Em, Knutte och Matte. Jättelyckad dag/kväll!!! <3

Idag har Martin varit helt underbar och hjälpt mig plugga en massa matte!!! Sååå himla snäll!!!! Trots att han själv har hur mycket som helst så sitter han och räknar ut tal för tal eftersom att jag behöver hjälp med varenda, haha! Tack tack tack!!!!

Det blev ingen eurovision för min del alltså =( (för er som känner mig så vet ni att jag är värsta schlagernörden)

image68
Världens snyggaste pojkvän!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback