Tomten! Jag önskar mig..

Är lite halvstressad, ska iväg på ett spinningpass. Välbehövt eftersom jag tryckt i mig några lussebullar och lite choklad..

Idag när jag väntade på bussen gick jag in på Akademibokhandeln och såg nåt som jag veeeerkligen vill ha..Rappa Kalja!! Mitt favoritspel i miniformat! I reseformat alltså. Kostar bara 99kr! =) Hur perfekt får det bli!? Tjatar alltid på mina kompisar att ta med det när vi har spelkvällar men det är aldrig nån som gör det, därför vore det ju perfa med ett spel i litet format, men precis samma innehåll!?

Sen önskar jag mig massa mer, så det är lugnt om nån annan hinner före med denna briljanta idé, jag har flera saker på önskelistan! ;)

Presentkort i nån klädbutik är verkligen också nåt jag önskar mig, helst H&M. Köper typ allt därifrån nu för tiden, billigt och bra!

Så nu vet ni...presentkort och sällskapsspel. INTE massa läskiga, oväntade surprises, o INGA kläder om jag inte önskat mig ett specifikt plagg, sånt gillar jag inte, haha!

Men gud, snacka om att tänka på sig själv..."JAAAAAG vill ha det och det..." Sorryborry ;)

Nu måste jag byta om till spinningen! Pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback