Skrattar så jag gråter!!!

HAHAHAHAHHA!!! Vet inte hur många gånger jag har kollat på det här klippet nu, och det blir bara roligare och roligare för varje gång. Jag verkligen skrattar så jag gråter när jag tittar på det, och det har jag verkligen längtat efter att göra precis som jag skrev i inlägget här om dagen!! Gud så roligt!!! Till och med min mamma skrattade så hon grät!

Det är ett videoinlägg som Amir (gaybloggen.com) har spelat in..Vill verkligen spara det här klippet och ta fram när jag är ledsen och på dåligt humör, helt ärligt alltså! Så roligt!

-Du gillar inte fötter vá!? (slänger fram foten i ansiktet på kompisen)
-Asså snälla, fett grouse..
(Foten fram igen..)
-Nämen SLUTA DÅÅÅÅÅ!!!
-Kooom!
-Asså Amir, allvarligt..
-Jag kan ju inte ta bort min fot. (Anfaller med foten igen och lägger till ett passande ljud..)

Det låter nog inte alls kul. Men snälla, TITTA PÅ KLIPPET!!! Haha! Om du har samma humor som jag vill jag lova att du får dig ett riktigt gott skratt!!!

HAHAHAHAHA!!!

Kommentarer
Postat av: jannice

4!!!?? Det är den 9e idag! =P

Postat av: marlene

hahahahahaaa....

2008-12-12 @ 14:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback