Satisfied?

JANNICE!! Jag uppdaterar MYYYYCKET bättre än vad du gör i alla fall! Visst, det händer att jag inte skriver på några dagar men nu var det bara 2 dagar sen jag skrev sist faktiskt men ditt uppehåll var på en vecka, EN VECKA!!!..Ojojojdå ;) Maj gadd alltså!!! Shit majbritt!!! ;) Gu va kul va roligt (glöm inte skånskan)!!!

Ja, nog om det, haha. Idag var jag och gymmade på eftermiddagen! Blev påmind om varför jag alltid vill träna på förmiddagen (när de flesta är på jobb och i skolor). Idag stod jag och väntade på varje maskin i flera minuter, ALLA var upptagna just när jag ville ha dom. Och det var bara massa spännisar i alla åldrar, haha! Ja, vissa ser verkligen fjompiga ut...


Ojoj, det här var verkligen en spännis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback