Jul!

God Jul allihopa! Har ätit en låång frukost med familjen, utom Ola (och pappa och Gabbi förstås) som var tvungen att rycka ut i natt, stackarn, det var en jättebrand här i Karlstad i natt som dom inte fick pli på förrän sent imorse! Gav mina syskon en varsin liten julklapp. Nu ska jag duscha och fixa mig och sen mysa med familjen resten av dagen!

Hoppas ni får en jättemysig dag med önskade julisar och mys med nära och kära! Synd bara att det inte verkar bli nån snö...Jannice som är i Chamonix och åker skidor har nog så det räcker och blir över i alla fall!

Puss och kram, skumbanan!!! <3

(Skulle laddat upp en julgran här, men det gick inte av nån skum anledning...)

Kommentarer
Postat av: Jannice

Jag hade det verkligen sjukt bra. Är fortfarande helt lyrisk typ över veckan =) massor me snö hade jag också :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback