Jag firar alltid..

Halloj! Idag var det 1a advent och Em hade adventsfika hemma hos sig, ååå hade också velat mysa med alla!!! Själv har jag firat med att:
- äta choklad och lussisar (lussebullar),
- tittat på film,
- tränat och
- pluggat.
Bra kombi!
Chokladen och lussebullarna hade jag ätit trots att det inte hade varit 1a advent...Jag hittar alltid på nåt att fira! Inte alltid så bra alla gånger kanske..

Har pluggat ett tag nu och tänkte lägga mig och läsa lite till nu. Imorrn ska jag försöka gå upp tidigt och plugga innan jag ska spinna kl.12!

1a advent!

Good night, sleep tight. Pusselipuss!

Kommentarer
Postat av: Jannice

Hej gumman! Har varit lite dålig på att läsa din blogg men nu har jag läst ikapp! =)

Miss you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback