Hälften kvar..

Tjenis penis!
Jag är ju hyperbloggaren själv! Haha, nämen det har inte hänt nåt kul i mitt liv på sistone och det är inte nå kul att läsa "hej, idag har jag vart i skolan och sen tränade jag..osvosv", kuljul! Nämen jag kommer fortsätta i vanlig takt, har bara varit lite intakt...hmm. Flummigt värre.. 

Har köpt en del julklappar, har 7-8 stycken kvar. Och jag har köpt ungefär lika många. Yes, jag har en stor familj!
5 syskon
2 föräldrar
2 bonusföräldrar
1 pojkvän
1 mormor
1 gudson
=
12 personer. Till dessa 12 tillkommer 2 barndomsvänner! Har förstås väldigt många fler personer jag skulle vilja köpa till, men min budget tillåter inte det, tyvärr, har räknat ut att om jag håller min planering har jag ungefär 50 kr kvar på kontot! Snacka knapert! Haha! Men man får väl lite studiebidrag den 25e också? Isåfall är det nemas problemas!! ;)

Ojoj..det blev en utförlig lista! Jaja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback